top of page
Search
Azisis

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, τι πρέπει να ξέρουμε

Αυτή είναι η καλύτερη εποχή για να αγοράσει κανείς μεταχειρισμένο, καθώς οι ιδιοκτήτες τους κάνουν συνήθως καλύτερη τιμή, προκειμένου να γλιτώσουν τα τέλη κυκλοφορίας που σε λίγο θα τους χτυπήσουν την πόρτα. Πριν όμως αγοράσουμε το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που έχουμε βάλει στο μάτι, καλό είναι να έχουμε απάντηση στις πιο κάτω ερωτήσεις. Ας δούμε ποιες είναι αυτές.

  1. Υπάρχει ιστορικό συντήρησης; Πρέπει οπωσδήποτε να έχετε ελέγξει το ιστορικό συντήρησης του αυτοκινήτου. Φυσικά αν είναι από γνωστό συνεργείο ακόμη καλύτερα.

  2. Έχετε όλα τα κλειδιά του αυτοκινήτου; Πριν αγοράσετε το αυτοκίνητο ρωτήστε τον ιδιοκτήτη ή τον πωλητή αν έχει όλα τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Κάθε αυτοκίνητο έχει δύο κύρια κλειδιά με τηλεχειρισμό και ένα χωρίς. Αν δεν τα έχει τότε αποφύγετε να αγοράσετε το αυτοκίνητο.

  3. Έχει εμπλακεί το αυτοκίνητο σε ατύχημα; Ακούστε προσεκτικά την απάντησή του και αν έχετε πρόσβαση μάθετε από ασφαλιστική εταιρεία, μέσω του αριθμού κυκλοφορίας, αν το αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε ατύχημα.

  4. Μπορώ να ελέγξω τα λάδια; Αν σας επιτραπεί από τον πωλητή τότε ελέγξτε τα λάδια του αυτοκινήτου. Αν όχι υποψιαστείτε…

  5. Έχει βαψίματα το αμάξωμα; Ρωτήστε αν έχει βαφτεί στο παρελθόν το αυτοκίνητο σε διάφορα σημεία του ή ολικά.

  6. Είστε πρώτος ιδιοκτήτης; Το αυτοκίνητο από «πρώτο χέρι» πάντα μετράει, για δύο λόγους. Πρώτον, αυτός που το αγόρασε καινούργιο συνήθως το «πονάει» περισσότερο και το συντηρεί προσεκτικά. Ειδικά στα πρώτα χρόνια. Δεύτερον, γνωρίζει τα πάντα για το αυτοκίνητο και δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από δικαιολογίες του στυλ… «δεν το ήξερα», «το έκανε ο προηγούμενος» κλπ.

  7. Έχετε την πλήρη κυριότητα; Φροντίστε να ελέγξετε αν ο πωλητής έχει την κυριότητα του αυτοκινήτου, γιατί αλλιώς μπορεί να μπλέξετε κατά την μεταβίβασή του, ειδικά αν το χρωστάει ακόμη.

  8. Μπορώ να το οδηγήσω; Καλό θα είναι να οδηγήσετε το αυτοκίνητο. Αν δεν σας επιτραπεί, επιμείνετε για μια βόλτα έστω και ως συνοδηγός. Αν πάλι αρνηθεί ο πωλητής, τότε μάλλον κάτι κρύβεται.

8+1. Γιατί πουλάτε το αυτοκίνητο; Αυτή η ερώτηση αν και γίνεται σχεδόν πάντα, μοιάζει λίγο… ανούσια, καθώς ο κάθε ένας μπορεί να έχει μία καλή δικαιολογία για να διώξει το αυτοκίνητό του. Όμως βοηθά για να σχηματίσετε μία καλύτερη εικόνα για τον πωλητή, αλλά και να ικανοποιήσετε την όποια περιέργειά σας.


Στη NM CarService γνωρίζουμε την αγάπη σας για τον τετράτροχο φίλο σας και φροντίζουμε για αυτόν. Τηλεφωνήστε σήμερα κιόλας στο 210 8044295 για να κλείσετε ένα ραντεβού για ένα πλήρη δωρεάν έλεγχο της κατάστασης του αυτοκίνητου σας ή χρησιμοποιήστε την επιλογή για online ραντεβού μέσα από την ιστοσελίδα μας. . Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές μας και εξασφαλίστε υγεία και μακροζωία στο όχημά σας



75 views0 comments

Comments


bottom of page