top of page
Search
Azisis

Πιθανές βλάβες στο σύστημα διεύθυνσης

Πώς αναγνωρίζει κανείς ένα σύστημα διεύθυνσης με βλάβες; 

Υπάρχουν ουσιαστικά δύο τύποι ελαττωμάτων: όταν, για παράδειγμα, το τιμόνι δεν είναι σταθερό και «κουδουνίζει» ή όταν αυτό γίνεται όλο και πιο δύσχρηστο και μπλοκάρει. Η τελευταία είναι η πιο επικίνδυνη παραλλαγή, επειδή δεν παράγονται θόρυβοι. Επομένως: Αν αισθάνεστε το τιμόνι ασυνήθιστα σκληρό και σας δίνει την εντύπωση ότι έχει κολλήσει, πρέπει να επισκεφθείτε άμεσα το συνεργείο! Ωστόσο, είναι πιο συνηθισμένο να υπάρχει «παιχνίδι» μεταξύ της ράβδου και των δικών της οδηγών δακτυλίου. Στη συνέχεια, ένα θόρυβο θα μπορέσετε να τον ακούσετε σε δρόμους κακής ποιότητας, ο οποίος μπορεί να γίνει αισθητός και στο τιμόνι. Σε ορισμένα αυτοκίνητα, το «παιχνίδι» μπορεί να περιοριστεί εντός ορισμένων ορίων. Αλλά αυτό είναι ένα θέμα για το συνεργείο. Σε κάποια προχωρημένη φάση, η ράβδος «παίζει» τόσο πολύ, που το τιμόνι αρχίζει να κάνει τα... δικά του, ιδιαίτερα σε προσθιοκίνητα μοντέλα, όπου μπορεί κατά την επιτάχυνση να «τραβά» προς τη μια κατεύθυνση και κατά το φρενάρισμα προς την άλλη. Αυτό θα είναι το έσχατο χρονικό σημείο, για να πάτε σε ένα συνεργείο. Ένα περαιτέρω πρόβλημα στα συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση είναι οι διαρροές. Επειδή η ράβδος έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί ως ένα έμβολο, που ολισθαίνει από τη μία πλευρά στην άλλη σε μια περιοχή εργασίας, υπάρχουν επίσης τα ανάλογα στεγανοποιητικά. Αυτά θα παρουσιάσουν διαρροές κάποια στιγμή.


Συνήθως μπορείτε να το αναγνωρίσετε κατά κανόνα αρχικά από την ανεπιθύμητη έλλειψη υδραυλικής υποστήριξης, κάτι που αποτελεί και ένδειξη ανεπαρκούς ποσότητας λαδιού στο υδραυλικό σύστημα. Αν ψάξετε να βρείτε πού έχει φτάσει η στάθμη του, θα το ανακαλύψετε είτε στις μανσέτες της ράβδου, που είναι γεμάτες με αυτό, είτε σε λιπαρά σημεία στο σύστημα διεύθυνσης. Βλάβες μπορούν επίσης να προκύψουν και σε ηλεκτρικά υποβοηθούμενα συστήματα διεύθυνσης. Η λυχνία με την ένδειξη "EPS" (Electric Power Steering) στον πίνακα οργάνων υποδεικνύει προβλήματα με τους ηλεκτρικούς μηχανισμούς ή τη μετάδοση της ισχύος τους. Ακόμα και τότε είναι καιρός να επισκεφτείτε το συνεργείο, γιατί αν το σύστημα υποβοήθησης αποτύχει, τότε οι δυνάμεις, που απαιτούνται, για το τιμόνι θα αυξηθούν σε μεγάλο βαθμό. Επειδή κάτι τέτοιο συμβαίνει συνήθως ξαφνικά, υπάρχει και αυξημένος κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος.


Σημαντικό:Προτού «κατηγορήσετε» το σύστημα διεύθυνσης για ασυνήθιστους θορύβους, ελέγξτε οπωσδήποτε την κολώνα του τιμονιού. 

Υπάρχουν ένας ή δύο καθολικοί σύνδεσμοι στη σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και του υπόλοιπου συστήματος διεύθυνσης. Και αυτοί μπορούν επίσης να αναπτύξουν «παιχνίδι» με την πάροδο του χρόνου, κάτι που γίνεται αισθητό ανάλογα με τη μορφή του

«κουδουνίσματος» ή του θορύβου από το τιμόνι. 


Στη NM CarService γνωρίζουμε την αγάπη σας για τον τετράτροχο φίλο σας και φροντίζουμε για αυτόν. Τηλεφωνήστε σήμερα κιόλας στο 210 8044295 για να κλείσετε ένα ραντεβού για ένα πλήρη δωρεάν έλεγχο της κατάστασης του αυτοκίνητου σας ή χρησιμοποιήστε την επιλογή για online ραντεβού μέσα από την ιστοσελίδα μας. . Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές μας και εξασφαλίστε υγεία και μακροζωία στο όχημά σας



59 views0 comments

Kommentare


bottom of page