Search

Τι είναι η κρύα εκκίνηση του κινητήρα;


Τι είναι αυτό; Ό,τι λέει το όνομα, με δυο λόγια. Η διαδικασία που ακολουθεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου, όταν στρίψουμε τη μίζα τέρμα δεξιά ή πατήσουμε παρατεταμένα το start button. H μηχανική αλληλουχία, ωστόσο, που συντελείται μεταξύ εγκεφάλου και μετάλλων του κινητήρα είναι αυτή που χρήζει ανάλυσης. Με το άναμμα του κινητήρα ο εγκέφαλος ενεργοποιεί τους χάρτες ανάφλεξης κρύας εκκίνησης. Το γνωρίζουμε χειροπιαστά ως τις αυξημένες στροφές του ρελαντί, οι οποίες στοχεύουν στην αύξηση της ροπής προκειμένου να υπερκεραστούν οι επιπλέον δυνάμεις τριβής που δημιουργεί η τήξη των κρύων μετάλλων. Το στροφάρισμα αυτό αποτρέπει και τα άκαυστα μόρια του μίγματος από να κατακάτσουν στα τοιχώματα του θαλάμου καύσης, καθότι απομακρύνεται ταχύτερα από τον τελευταίο. Το μείγμα αυτό καθεαυτό τώρα, είναι αρκετά πιο πλούσιο από το κανονικό. Ο λόγος καυσίμου-αέρα δηλαδή, αποτελείται από πολύ περισσότερα μόρια του πρώτου σε σχέση με τις συνήθεις συνθήκες λειτουργίας. Αυτό συμβαίνει γιατί η αυξημένη περιεκτικότητα καυσίμου ανεβάζει την θερμοκρασία και βοηθά τον κινητήρα να φτάσει τα προκαθορισμένα επίπεδα λειτουργίας ταχύτερα. Ο λευκός καπνός που βγαίνει από την εξάτμιση δεν είναι τίποτα άλλο από μόρια υγρασίας στο σύστημα εξαγωγής που εξατμίζονται, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Στο ερώτημα που θέτει πολύς κόσμος, αναφορικά με το αν περιμένουμε τις στροφές να πέσουν και μετά να ξεκινήσουμε, έχουμε ήδη απαντήσει αναλύοντας τους λόγους που η προθέρμανση του κινητήρα δεν είναι ιδιαίτερα ορθή πρακτική. Αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί -ανεβασμένο ή μη- πρακτικά τον εμποδίζουμε από το να ανεβάσει θερμοκρασία ταχύτερα, ενώ την ίδια στιγμή «δηλητηριάζουμε» τον καταλύτη εξαιτίας του πλούσιου μίγματος με το οποίο κατακλύζεται. Ένας μέσος κινητήρας ψεκασμού χρειάζεται περίπου 30 δευτερόλεπτα για να κυκλοφορήσει τα υγρά του και να εξασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία του κυκλώματος λίπανσης. Από το σημείο αυτό και έπειτα, απλά καταναλώνουμε άσκοπα καύσιμο. Ούτως ή άλλως τα περισσότερα αυτοκίνητα μας ενημερώνουν για το πότε έχουν ζεσταθεί, μέσω της αντίστοιχης λυχνίας για την θερμοκρασία κινητήρα από τον πίνακα οργάνων. Εξάλλου, έχουμε επίσης εξετάσει τον σωστό τρόπο οδήγησης μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ Στη ΝΜ CarService θέλουμε το κάθε αυτοκίνητο να λειτουργεί άψογα. Εκτός από τις καθιερωμένες εργασίες σε κάθε service θα ελέγξουμε προσεκτικά όλη την κατάσταση του αυτοκινήτου σας με κάθε λεπτομέρεια για να διασφαλίσουμε την ασφαλή και τέλεια λειτουργία του. Τώρα με το πρόγραμμα των ειδικών εκπτώσεων που ισχύει για τους φίλους της σελίδας μας τηλεφωνήστε στο 210 8044295 για να επωφεληθείτε κι εσείς από τις μοναδικές μας προσφορές






0 views

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ

Τηλ: 210 8044295 | Fax: 210 8044295

EMAIL

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα έως Παρασκευή: 8:00 - 17:00

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

Εμπειρία και τεχνογνωσία σε όλα τα στάδια επισκευής και συντήρησης του αυτοκινήτου

ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ

  • Facebook

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΜΑΣ

Κλεισθένους 285, Γέρακας 153 44, Ελλάδα

© 2020 by NM CarSevice