Ένα από τα πιο κοινά προβλήματα των δίσκων φρεναρίσματος είναι η υπερθέρμανσή τους. Σε περίπτωση υπερθέρμανσης, η θερμοκρασία του δίσκου φτάνει σε υψηλές τιμές, οπότε το τακάκι αρχίζει να γλιστράει πάνω στον δίσκο και η αποδοτικότητα του φρεναρίσματος μειώνεται στο ελάχιστο.
Πώς να διακρίνετε την υπερθέρμανση του δίσκου φρεναρίσματος
Η υπερθέρμανση του δίσκου μπορεί να προσδιοριστεί με το να ελέγξετε τον δίσκο. Το ατσάλι είναι το συχνότερο υλικό από το οποίο κατασκευάζονται οι δίσκοι. Όταν αυτό ζεσταθεί, τότε το χρώμα του υλικού αλλάζει. Ένας ατσάλινος δίσκος που έχει υπερθερμανθεί, αποκτά ένα ανοιχτό πορτοκαλί χρώμα, και όταν κρυώσει παίρνει χρώμα μωβ.
Αν η οπτική επιθεώρηση εμφανίσει αλλαγή του χρώματος του δίσκου, πρέπει αμέσως να επικοινωνήσετε με έναν σταθμό σέρβις για μια σύνθετη διάγνωση. Αφού βρεθεί το πρόβλημα, επιβάλλεται αλλαγή στους δίσκους και τα τακάκια. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει κι από εσάς. Οι λεπτομερέστατοι βίντεο οδηγοί μας θα σας βοηθήσουν να το κάνετε.
Τα αίτια υπερθέρμανσης των δίσκων φρεναρίσματος
Η κύρια αιτία υπερθέρμανσης του δίσκου είναι η τριβή. Καθώς η κύρια λειτουργία του συστήματος φρεναρίσματος βασίζεται στην τριβή, με την επιθετική οδήγηση αυτό αυξάνεται. Αυτό οδηγεί στην αύξηση της θερμοκρασίας του δίσκου στους 600-700 βαθμούς κελσίου. Εκτός από αυτό, η υπερθέρμανση μπορεί να προκληθεί και από:
πρόβλημα στον μηχανισμό φρεναρίσματος,
λάθος εγκατάσταση στο τακάκι,
χρήση στο τακάκι και των δίσκων μετά το πέρας της ημερομηνίας του επόμενου σέρβις,
παραμόρφωση του δίσκου,
κακή ποιότητα των δίσκων και των τακακίων,
μπλοκάρισμα των εμβόλων της δαγκάνας των φρένων.
Μην ξεχνάτε ότι αν ο πίσω άξονας φέρει ταμπούρα, το μεγαλύτερο φορτίο κατά το φρενάρισμα το δέχονται οι μπροστινοί δίσκοι φρεναρίσματος. Είναι ένας ακόμη παράγοντας για την υπερθέρμανση των δίσκων.
Πώς να αποτρέψετε την υπερθέρμανση των δίσκων
Αντικαταστήστε τους δίσκους και τα τακάκια εγκαίρως,
εγκαταστήστε υψηλής ποιότητας εξαρτήματα,
αναθέστε την επισκευή σε μηχανικούς σημείων σέρβις αν δεν έχετε εμπειρία,
αντικαταστήστε τους δίσκους ανά ζευγάρια ανά άξονα για ισορροπία φορτίου,
κατά τη διάρκεια κίνησης σε παρατεταμένη κατηφόρα, ασκήστε πέδηση του κινητήρα,
επιβλέπετε το πάχος των δίσκων.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η ζωή των μπροστινών δίσκων είναι 30 000 - 40 000 χλμ, και των πίσω 40 000 - 50 000 χλμ. Αυτές οι τιμές εξαρτώνται από τον τρόπο οδήγησης. Η επιθετική οδήγηση με απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα μειώνει τη ζωή των δίσκων.
Πώς να επιλέξετε δίσκους φρένων
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η αστοχία του συστήματος φρεναρίσματος του αυτοκινήτου βάζει σε κίνδυνο την ασφάλειά σας και την ασφάλεια άλλων ανθρώπων. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει να κάνετε μια υπεύθυνη επιλογή προσέχοντας τα στοιχεία του συστήματος φρεναρίσματος που χρειάζεται να αγοράσετε.
Καθώς επιλέγετε τουςδίσκους θα πρέπει να γνωρίζετε τις συμβουλές και τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματός σας. Μην ξεχνάτε ότι πάντα πρέπει να αγοράζετε τους δίσκους φρεναρίσματος που είναι σχεδιασμένοι ειδικά για το όχημά σας. Αυτά τα εξαρτήματα θα πρέπει να είναι κατασκευασμένα από υλικό που θα έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
μεγάλη αντοχή και ικανότητα μεταφοράς θερμοκρασίας,
χαμηλή προσκόληση,
υψηλό συντελεστή τριβής.
Στη NM CarService γνωρίζουμε την αγάπη σας για τον τετράτροχο φίλο σας και φροντίζουμε για αυτόν. Τηλεφωνήστε σήμερα κιόλας στο 210 8044295 για να κλείσετε ένα ραντεβού για ένα πλήρη δωρεάν έλεγχο της κατάστασης του αυτοκίνητου σας ή χρησιμοποιήστε την επιλογή για online ραντεβού μέσα από την ιστοσελίδα μας. . Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές μας και εξασφαλίστε υγεία και μακροζωία στο όχημά σας.
Comments