Search

Πως επιλέγουμε μπουζί

Οι κινητήρες βενζίνης κάνουν χρήση των μπουζί για την ανάφλεξη του μείγματος αέρα και καυσίμου στο εσωτερικό των κυλίνδρων. Έχουν διαφορές ανάμεσά τους όσον αφορά στον αριθμό των ηλεκτροδίων και το υλικό κατασκευής τους, ενώ η παραγωγή τους πραγματοποιείται από πλήθος εταιρειών. Στο συγκεκριμένο άρθρο, έχετε τη δυνατότητα να βρείτε πληροφορίες που αφορούν στον τρόπο που θα επιλέξετε τα σωστά τμήματα για να κάνετε την εκκίνηση του κινητήρα σας πιο εύκολη, να μεγαλώσετε την ισχύ του, να μικραίνετε την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και ένα πλήθος ακόμη χρήσιμων συμβουλών.

Τα βασικά είδη


Με βάση τον αριθμό των ηλεκτροδίων τους:

  1. Με ένα ηλεκτρόδιο. Διαθέτουν ένα κεντρικό και ένα πλευρικό ηλεκτρόδιο των οποίων η κατασκευή γίνεται από μέταλλο, διαμέτρου 2,5 χιλιοστών. Ο συγκεκριμένος απλός σχεδιασμός διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα της καύσης. Τα συγκεκριμένα μπουζί προσφέρονται σε χαμηλή τιμή, αλλά προσφέρουν μικρή διάρκεια ζωής.

  2. Με πολλά ηλεκτρόδια. Διαθέτουν μέχρι και 4 πλευρικά ηλεκτρόδια. Προσφέρουν μακρά διάρκεια ζωής, μιας και τα λειτουργικά τους τμήματα φθείρονται με τη σειρά. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι δυνατή η ρύθμιση του διάκενου ανάμεσα στα ηλεκτρόδια. Τα συγκεκριμένα μπουζί αποτελούν την ιδανική επιλογή για κινητήρες των οποίων τα φρεάτια των μπουζί είναι δύσκολα στην πρόσβαση.


Με βάση το υλικό κατασκευής του κεντρικού ηλεκτροδίου (αναφέρονται μόνο τα συνηθέστερα είδη):

  1. Από χαλκό-νικέλιο. Προσφέρουν λειτουργική ζωή από 25.000 έως 30.000 χιλιόμετρα. Η τιμή τους είναι οικονομική και αποτελούν την ιδανική λύση για τους εν σειρά κινητήρες.

  2. Από πλατίνα. Αντέχουν μέχρι και τα 120.000 χιλιόμετρα. Έχουν ένα λεπτό ηλεκτρόδιο που παράγει ισχυρότερο σπινθήρα.

  3. Από ιρίδιο. Τα συγκεκριμένα μπουζί διαθέτουν μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση. Προσφέρουν όμοια διάρκεια ζωής με τα μπουζί από πλατίνα και προσφέρουν μέγιστη αποδοτικότητα στην καύση.

  4. Από ασημί. Διαθέτουν αντοχή στα υψηλά φορτία, τους κραδασμούς και τη ρύπανση. Αποτελούν τη βέλτιστη λύση για αυτοκίνητα των οποίων η λειτουργία γίνεται με υγροποιημένο αέριο πετρελαίου. Μειονέκτημά τους αποτελεί η μικρή διάρκεια ζωής τους: φτάνει κατά μέσο όρο, μέχρι και τις 30.000 χιλιόμετρα.


Με βάση το εύρος θερμότητάς τους:

  1. Θερμά. Τόσο το κεντρικό ηλεκτρόδιο όσο και ο μονωτής διαθέτουν χαμηλή διασπορά θερμότητας. Η χρήση τους γίνεται σε κινητήρες υψηλής ισχύος με χαμηλή αναλογία συμπίεσης, η λειτουργία των οποίων γίνεται με καύσιμα με χαμηλά οκτάνια.

  2. Ψυχρά. Έχουν υψηλή διασπορά θερμότητας και η χρήση τους γίνεται σε κινητήρες με απαιτήσεις σε καύσιμα υψηλής περιεκτικότητας σε οκτάνια, που διαθέτουν υψηλή αναλογία συμπίεσης.

  3. Μεσαία. Διαθέτουν ισορροπημένα χαρακτηριστικά όσον αφορά και στα δυο πιο πάνω είδη. Τα συγκεκριμένα μπουζί είναι τα συνηθέστερα.

Συμπέρασμα

Όταν περάσει η διάρκεια ζωής των μπουζί σας, αλλάξτε τα. Αν αγνοήσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα για πολύ καιρό, ενδέχεται θα επέλθουν βλάβες στον κινητήρα και τα υπόλοιπα συστήματα του οχήματος. Τηρήστε τις συστάσεις μας και τοποθετήστε μπουζί που συνάδουν βέλτιστα με τις ανάγκες του αυτοκινήτου σας.


Στη NM CarService γνωρίζουμε την αγάπη σας για τον τετράτροχο φίλο σας και φροντίζουμε για αυτόν. Τηλεφωνήστε σήμερα κιόλας στο 210 8044295 για να κλείσετε ένα ραντεβού για ένα πλήρη δωρεάν έλεγχο της κατάστασης του αυτοκίνητου σας ή χρησιμοποιήστε την επιλογή για online ραντεβού μέσα από την ιστοσελίδα μας. . Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές μας και εξασφαλίστε υγεία και μακροζωία στο όχημά σας.



19 views0 comments