top of page
Search

Συνεργείο: Εξουσιοδοτημένο ή "απλό";

«Αν δεν πας στην αντιπροσωπεία για σέρβις χάνεις την εγγύηση», «Αν δεν βάλεις γνήσια ανταλλακτικά τότε θα έχεις πρόβλημα στην μεταπώληση». Το δίλλημα «αντιπροσωπεία ή συνεργείο- μάστορας της γειτονιάς» υπήρξε ανέκαθεν η μεγαλύτερη ανησυχία του ιδιοκτήτη ενός οχήματος. Όμως τα τελευταία χρόνια οι υπερβολικές οικονομικές απαιτήσεις των επίσημων αντιπροσωπειών, η οικονομική κρίση, αλλά και ένας σχετικά πρόσφατος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο οποίος μεταξύ άλλων «απελευθερώνει» την αγορά των ανταλλακτικών οδηγεί ολοένα και περισσότερο κόσμο στoυς ελεύθερους επισκευαστές. Ο κανονισμός που λίγοι γνωρίζουν Μπορεί να έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε, όμως σύμφωνα με τον κανονισμό 1400 της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2002 δίνεται τέλος στην ‘υποχρέωση’ των πελατών να πηγαίνουν για σέρβις και ανταλλακτικά στις κεντρικές εταιρείες ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Πιο συγκεκριμένα, ο κανονισμός επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης που έχει. Επίσης, με τον συγκεκριμένο κανονισμό τα λεγόμενα «γνήσια ανταλλακτικά» μπορούν να διατίθενται και από ανεξάρτητα σημεία πώλησης και όχι αποκλειστικά από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, η δε εγγύηση του αυτοκινήτου δεν θα ακυρώνεται με τη χρήση ανταλλακτικών από την αγορά «after market» (ανταλλακτικά εφάμιλλα με αυτά της πρώτης τοποθέτησης, τα οποία όμως κινούνται την ελεύθερη αγορά και κοστίζουν φθηνότερα), αρκεί αυτά να έχουν την σχετική έγκριση από την Ε.Ε για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου του ιδιοκτήτη. Δηλαδή, αν το αυτοκίνητο είναι Γερμανικό θα πρέπει να μπουν γερμανικά ανταλλακτικά, αν είναι Γιαπωνέζικο γιαπωνέζικα κ.ο.κ. και όχι imitation. Τέλος, η κεντρική αντιπροσωπεία η οποία εισάγει τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου είναι υποχρεωμένη να παρέχει κάθε ανταλλακτικό δωρεάν ως υπόχρεος απέναντι στον πελάτη, ο οποίος είναι εντός εγγυήσεως ανεξάρτητα από το αν έχει κάνει σέρβις εντός η εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Ποιο λοιπόν το όφελος από την επίσκεψη σε μια αντιπροσωπεία; Αρκετοί είναι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι (έως πολύ) παραπάνω για να κάνουν σέρβις εκεί, θεωρώντας ότι έτσι εξασφαλίζουν την υψηλή αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου τους. Ισχύει κάτι τέτοιο; «Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ζήτημα. Από την στιγμή που γράφονται τα σέρβις από το εκάστοτε συνεργείο στο βιβλίο συντήρησης, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα», Στις αντιπροσωπείες, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν μπορεί να ελέγξει ο ίδιος τα στάδια της επισκευής του, ενώ στον ελεύθερο επισκευαστή κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Επίσης, οι τιμές για σέρβις και ανταλλακτικά στις επίσημες αντιπροσωπείες, είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα βρει ο ιδιοκτήτης σε έναν ελεύθερο επισκευαστή. Η ΝΜ CarService είναι ένα πιστοποιημένο συνεργείο αυτοκινήτων που εγγυάται το σύνολο των εργασιών αλλά και των ανταλλακτικών που θα χρησιμοποιηθούν στο αυτοκίνητό σας. Με ειδικές γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο και συνεχή εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει τη βέλτιστη λύση σε κάθε θέμα που σας απασχολεί είτε πρόκειται για κάποια βλάβη είτε για το περιοδικό service οχήματός σας. Επωφεληθείτε από την προσφορά του μήνα για γενικό service μόνο από 99€ και καλέστε μας τώρα στο 21 0804 4295 για να προγραμματίσετε και το δικό σας ραντεβού.





2,212 views0 comments
bottom of page